nursnmh merhaba bebeğim 38 günlük, 20.günden beri meme ve mama ilerliyoruz sütü az olduğundan. Doktor günde 8 öğün yapmalı kesinlikle dedi, 4 meme 4 mama olarak düzenledim. Böylece annem bebeğe mama verirken ben de uyuyabiliyorum. Aptamil 1 mamasını kullanıyoruz. Öğün araları genelde 3 saatte 1, gece 1 kez 4 saatlik ara bırakıyorum.