mznzj Merhaba canlarım bebeğim 4 aylık elini ağzına götürüyor aynı zamanda ishal oluyor ve aşırı derecede huzursuz acaba diş mi çıkarıyor ! lütfen yardım çok huzursuzh
elisa2705 mznzj Dis icin erken bence ama cıkaran bebeklerde var tabi bi agzını kontröl edin 4 ay atagı bunlar gecici bi süreç huysuzluk 1.5 2 ay sürmüştü bizde valla zorrr😵💫
12425 mznzj 4.ay atağı sanırım. Bizde şu an 4 buçuk aylığız ve dediklerin iki haftadır bizde de var ama ben atak olduğunu düşünüyorum.
mznzj Vallah anneler ağzını kontrol ettim fotoğraf atmayı bilmiyorum baya kabarık dişleri birde emzirirken baya acıtıyor beni