Drk335 Bebeğim 3 aylık çok gazlı bu damlaya dün başladım dün ve bugün baya uyudu tüm gün normalde hic bu kadar uyumazdı. Sizde de boyle bi durum olustu mu acaba?
nursnmh Drk335 ben faydasini görmedim aksine bebegim krize girerdi aglar kizarir huysuzdu uyumazdi cok sonra farkettik damla yapiyormus sonra bia gaia ya gectim biraz daha iyi oldu sizde cok iyi gözlemleyin
Drk335 nursnmh nursnmh bize de bigaia iyi gelmedi hiç bunu aldık ama bu gaz çıkarmasında iyi geldi probiyotikle kullanınca. Ama uyku hali normal mi onu bilemedim yan etki mi yaptı ki hic bu kadar uyumazdı
nursnmh Drk335 valla dün bizimki de normal bebek gibi saatli uyudu 3 saate acikti uyandi gazi cikti geri uyudu bende öyle korktum normal mi degilmi diye nazar değdi herhalde bugünde hic uyumadi 😀uyumusken tadini cikarin