urazzbebegim Oğlum 1 buçuk aylık sadece mama ile besleniyor 2 günde 1 kaka yapıyor. Sizin bebekleriniz nasıl ?
miraclemagnet Bizimli hep 5 gunde 1 yapıyor. Doktor normal dedi her bebek baskadır dedi, keçi pisliği gibi yapmadığı sürece ve karnında şişme fışkırırsrak kusma olmadıgı sürece sorun yok, olursa eğer yarım fitil atın dedi