Annesibebisi Emiri kanaması iyidir bende de vardı. Tromboze hemoroid di benimki de. Kanayınca genel cerraha gittim. Krem ve şurup vermişti. Bu arada kanayınca hemoroidim küçüldü ve acısı azaldi
sebnem Emiri ah bu hemoraid ya bende normal doğum yaptım sağolsun 2. dereceden oluşmuş ama içerde benimde kanaması iyiymiş evet çok mu fazla durmuyor acile gidin bu hemoraid için çörekotu yağı iyi diyorlar bakalım aldık bugün
Emiri sebnem yani lavabo dayken su gibi geliyor şimdi nasıl bilmiyorum beklicem fazla olursa acile giderim