tmtalya ya bende 2. Doğumumu yaptım 30 yaşındayım ve bu seçeneği düşünüyorum bende emzirirken mi yaptırdınız şuan bebeğim 4,5 aylık çok dikkat ediyoruz ama yinede korkuyorum emzirme bitmesini mi bekleyeceğim 2 yıl daha misal bide özel mi devlet mi özelse kaç tl 🥹