123aa annem yıllardır yapar önce sirkeli suda biraz bekletir eti sonra yikar koyar tencereye altını açar kaynadiktan sonra kapatıp 8 10 saat en kısık ateşte pişer sonra bekletip donduktsn sonra üstündeki katman olan yagi alıp atıyor o zararliymis alttaki alanda kolojen gibi oluyor lastik gibi onu da bardaklara koyar dondurucuya