Hanifeceylan96 merhaba bizim doktorumuz rotateq yaptı 3 doz. Daha etkili olduğunu söyledi ama ben de herkesin 2 doz yaptırdığını görünce sağlık ocağında hemşireye danıştım. O da ben çabuk bitsin diye 2 doz yaptırdım arkadaşım 3 doz tercih etti dedi🤷♀️ biz Ankara’da pek de göç almamış bir bölgede ikamet ediyoruz. Buna rağmen doktorumuz rotateq yapmayı tercih etti. Açıkçası seçimi bize bıraksaydı ben 2 dozda bitsin isterdim.