fatosbcr2 Selam kızlar denizliye gelin geldim yeni yeni öğreniyorum buraları 1 yaşındaki kızım için konsept fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum bildiğiniz fotoğrafçı filan var mı
nurkaradirek fatosbcr2 aaa benm oğlum da yeni yaşına girdi 😄😄 daha önce çekim yaptırmadım ama tesadüfen karşıma çıkan bi sayfa “daisybabystudio” belki faydasıı olur sizede ☺
fatosbcr2 cikolataliekmek oraya baktım bende hep 1 rakamıyla çekimleri var Eylül ayına özgü birşeyler bakıyorum kızım eylülde doğdu
Seftalikokuluhikayem20 Amanın bende gelin gelenlerden canım valla ben bir yere yaptırdıydım orası kapandı başka yer var mı bilgim yok 😊
Seftalikokuluhikayem20 fatosbcr2 Ben geleli 5 yıl oldu İstanbul gibi koca şehri bırakıp sakin yere geldik işte 😂
fzmem Mesajı yeni gördüm ama çekim için Sultan Doğan’ı şiddetle tavsiye ederim oğlumun 1 ve 2 yaşını yaptırdım çok tatlı ben de İstanbul’dan geldim ama burayı hiç sevemedim😅