Ben başvurmuştum canım ama bir yaş altı bebeğim olduğu için olumsuz oldu benim maalesef sana SORULAR soruyorlar ne sorduklarını şu an tam hatırlamıyorum üç ay önce görüşme yapmıştım ben ama heyecan yapma kendinden emin bir şekilde konuş çok dikkat ediyorlar o tarz şeylere cevapların net ve ikna edici olsun benim arkadaşım çalışıyor bana böyle tavsiye vermişti😊