Bennededimki Pişik sanıyordum ama değilmiş. Doktor hametan verdi ve yıka bol bol dedi. Başına gelen var mı ekstra nelere dıkkat edecegım. Bez, ıslak mendil hep aynıydı değişmedim :(
iki_prensesannesi Bennededimki ıslak mendil kullanmayın birde alerjik olabilir yumurta falan yiyorsaniz bir hafta kadar kesip emzirin
Mom098 Bennededimki merhaba weleda pişik kremi var.diğer pişik kremleri ne göre Biraz pahalı gibi geliyor insana ama aylarca gidiyor . Benim kızım haftada bir pişik olur. Yoğun değil ama vücudu çok hassas. Alerjisi de yok. Sadece hassas. Bunu geceden bir sürerim sabaha hiçbir şey kalmaz mis gibi krem . Kefilim
kahvepres Bennededimki travazol cnm kulan ben hepsni kulndm gecmedi bildiğin yanmştı üstne mantar oldu 1 hafta boyunca ne kulndysam gecmedi travozol iki günde gecirti
Bennededimki Mom098 çok teşekkürler. Alacağım ama eczanede var mı. Pişik de değil gibi egzama denildi
Mom098 Bennededimki egzama kremi ı olarakta sürülür. Malesef eczanede yok sürekli trend yoldan alıyorum
Bennededimki iki_prensesannesi evet bezi değiştireceğim hep aynıydı ama nesil bez hiç değişi. Olmamıstı