kubramomm- aman öğretmenler de bi değişik olmuş, ağlayınca diğer öğrenciler etkileniyor demek de ayrı komik. Çocuk bunlar ve bilmedikleri alışmadıkları bir ortama giriyorlar tanımadıkları insanlarla, tabi ağlayacaklar. Öğretmenler okulu sevdirecek alıştıracak. Bu sıralar bu davranış moda oldu herhalde, ağlayan ya da iki günde uyum sağlayamayan öğrenciyi istemeyen sözde eğitmenler… yazık aileler napsın