smnbr İnternette gördüm. Minikiti diye bir marka Yüzde yüz pamuk ve elyafsız yazıyor Elyaflar çok terletir mi bilemedim Hangisi daha iyidir sizce
onefinemom smnbr Ben de eleleden aldım, %100 pamuk. Söylediğiniz yeri duymadım hiç ama pamuklu olması daha iyi bence
misssunshine smnbr ben woolnat ve sarebaby kullanıyorum. biri yün diğeri pamuk. şu an için memnunum ikisinden de.
Glrmila 2 kiş owli kullandim 2.7 tog eski evim soguk oluyordu suan yeni evimdeyim o kdr yuksek tog bakmıyorum ama bende arastirmadayim
reyhanmv misssunshine ben de sarebaby kullanıyorum kaç derecelik ortamda nasıl kullanıyorsunuz benim bebek sanki onun içinde terliyor gibi kısa kol zıbınla giydirmeme rağmen.
misssunshine reyhanmv oda şu an 24.5 derece görünüyor. bebeğim onunla uyuyor bu ara. terlemiyor ki aslında normalde epey terler ama bana da sanki azcık sırtı bacağı serin gibi geldi şimdi bakınca. içinde sadece yarım kollu zıbın var.
reyhanmv zeynoyusuf benim de 1 tog bazen uzun zıbın pijama bazen sadece kısa kollu zıbınla giydiriyorum ama terliyo yine de