Merhaba kızlar oğlum 18 aylık son 1 aydır aşırı derecede huysuz sinirli, inat zaten arşa çıktı her şeye ağlıyor ama her şeye kendini yerlere atmalar saçlarımı çekmeler bana vurmaya çalışmalar falan ve bu dönemde aşırı derecede bana bağımlı oldu hep yanında olayım kucağımda olsun istiyor ayağa kalktığım anda zırlamaya başlıyor babasıyla bile durmuyor kolay kolay. psikolojik olarak çok yoruldum bu süreçle nasıl baş etmeliyim artık bilemiyorum bir şeye hayır dediysem ağladı zırladı diye yinede vermiyorum ağlayarak bir şeyler yaptıramayacağını bilsin istiyorum krizlere giriyo kucağıma alıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum konuşuyorum anlatıyorum ama her gün aynı her gün aynı artık ağlamasına mızmızlanmasına dayanamıyorum öyle işte