Hanimlar bugün 1 ay oldu ciş olayını hallettik. Çiş kaçırma neredeyse hiç yok artık Çiş geldi diyor gidiyoruz yapiyoruz vs ama Kaka mahfetti bizi. 1 aydir bir kere yaptı tuvalete o da zorla. Onun dışında yapmak istemiyor 3 4 gün tutuyor sonra da altına yapıyor. Ama tuvalete yapmak istemiyor. Böyle olan var mi? Ne yaptınız nasıl bi çözüm buldunuz. Şarkilar turkuler kitaplar hepsini denedim. Onun dışında yaptığınız seyler oldu mu? Ne kadar surede alıştı kaka yapmaya. Fikir verin lütfen.