Elif_03 merhaba benimde bebeğim sürekli kolikti bu hafta bir doktora gittim başka doktorlar geçer modundaydi. Bebeğimde laktoz intoleransı varmış. Sizin bebeğinizde de olabilir. Ememiyordu gazdan. Sürekli gün içinde yüz üstü gezdirip rahatliyodu sürekli gaz çıkarmak için uğraşıyorduk. Eşimle psikolojimiz bozulmuştu. Doktora dedik aptamil conformiller gaz damlaları hiç biri işe yaramadı geçmiyor dedik. Laktoz intoleransı olabilir dedi test yapmadı bile anladı hemen. Relactaz damla vardı emzirmeden önce 8 damla kullan mama kullanıyorsan bebelac Lf kullan dedi. Geçti 45dk anca uyuyan zor uyuttugum çocuğum ağlamıyor acıkınca ehe ehe yapıyo. Sizinde laktoz intoleransı olabilir.