melekkkkkk6 3 yaşında çocuğum var ve müzik açarak dönmeyi çok seviyor. Son zamanlarda çok sıklaştı bu durum müzik açıyor ve kendi etrafında dönüyor sürekli? İnternete baktığında otizm belirtisi olarak görünüyor. Bebeği böyle olanlar var mıydı normal midir?
Elmsnghn melekkkkkk6 benim oğlumda hiç dönmeyi bilmezdi. Babam parklarda hani şu kendi etrafında döndüren oyuncakalr var ya ona bindirdiginden beri dönmekten resmen zevk alır hale geldi. Muhtemelen çocuğu cezbediyor. 3 yaşına kadar konuşma göz teması akranlariyla iletişimsizlik vs vs yoksa bence kendinizi strese sokmayın. Bu zamana kadar illa dikkatinizi çeken başka bişi olurdu zaten
melekkkkkk6 Elmsnghn hayır aksine iletişime çok açık parkta çocuklarla kendisi gidip tanışıyor ama dönme kafamı çok karıştırdı fazla yapıyor çünkü
Elmsnghn melekkkkkk6 o zaman unutturmaya çalışın. Mesela müzik açtığıniz anda ellerini tütün hadi oglum beraber dans edelim mi diyip olduğunuz yerde zıplayın kucağınıza alın beraber zıplayın. Belki öyle de hoşuna gidebilir. Muhtemelen müzikle dönmeyi bagdastirmista olabilir.