Oglum 4 yaşında bezi bırakalı bir sene oldu gece bezini de bir ay önce bıraktık bu kadar geciktirmezdik aslında ama bebeklikten beri Cook fazla cis yapıyor biz taktığımda sırtın @a çıkıyordu şimdi ara ara geceleri yine yatağına kaçırıyor şu anda kreşe gidiyor öğretmene de söyledi çok fazla tuvalete gidiyor diye evde de öyle çok sık idrara çıkıyor doktora götüreceğim ama var mı başına gelen normal mi çevrem erkek çocuklarının genelde böyle olduğunu söylüyor