Hazalss Merhaba anneler ben de 19 günlük anneyim belki henüz tam olarak gaz sancısı yaşamamışızdır bilmiyorum ilerde daha kötüleri oluyor sanırım ama gazı olduğunda topuklarına, karnına, ve sırtına bu yağla hafif masaj yapıyoruz bebek gerçekten çok rahatlıyor tavsiyemdir kesinlikle 😊💗
ilknurcelik Hazalss geçen gün bir post açılmıştı bu yağ bebek ölümlerine yol açıyor diye bende 3-4 kez kullanmıştım bir Google baktım gerçekten olmuş ama bilemiyorum
Janss Hazalss Lütfen bu yağı kullanmayın annesi . Meleğiniz daha çok küçükmüş. Toksit etkisi var bu yağın , bebeklere kullanımı uygun değil kesinlikle .
CemreKerem Hazalss lütfen bu yağı kullanmayın ve tavsiye de etmeyin 😕 internetten araştırırsanız bebekler için yarardan çok zararı da var
Tuba8406 Hazalss bununla ilgili iyi olaylar okumadim bende kaynak ismi suanda veremiyorum hatirlamiyorum cunku ama kullanmanizk tavsiye etmem
AtiyeAta Lütfen kullanmayın. İnstagram kullanıyorsanız eğer “hekimanne” hesabından acı elma yağı ile ilgili paylaşımı okuyun. https://www.instagram.com/p/Bhv4FcwByaS/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=12if9lioijodm
Hazalss Neeee!!? şuan şoktayım nasıl olur yaa ben de bi kaç kişinin önerisiyle aldım ve memnun kaldım şuan çok kötü hissettim kendimi. Ya ama bi kaç damla damlatıp ovalıyorum. Bence ölümle sonuçlananlar yağı bebeğe sıvamışlardır bayağı bi. Hani vicks de faydalı ama sonuçta o da bebek ölümlerine yok açıyor yanlış kullanılınca.
Mrv27 Kızlar evinize bile sokmayın bende yeni öğrendim yararından çok zararı varmiş 2 ay boyunca kullandım ve şuanda vicdan yapıyorum inşallah ilerde bebeğime birşey olmaz bu yüzden 😞