Hanımlar merhaba oğlum 32 aylık 3 ay önce tuvalet eğitimine başladık şükğr alıştı bir sorun yok. Fakat bezden çıktıktan bir süre sonra pipisi kurumaya ve kızarmaya başladı. Çocuk sağlığına gittik nemlendirici sürün dedi geçmezse çocuk cerrahisine gidin dedi yaptık geçmedi gittik oda sünnet derisi iltihabı dedi iki krem verdi biri antibiyotik kullandık geçmedi tekrar başka bir cerrahiye gittik oda iltihap değil bu alerji antibiyotik kremi kullanmayın nemli tutum geçmezse alerji polikliniğine gidin dedi. Bir türlü geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım. Başına böyle bişey gelen varmı?