kucukbireyadam Merhaba deneyimli anneler bebegim 2 aylik gündüz uykularimiz yok denecek kadar az sizin bebekleriniz nasıl uyuyor. Bizim durumumuz normal mi?
kedilibebeklianne kucukbireyadam bizimde öyleydi 15-20 dakika uyurdu zamanla düzeldi yorucu oluyor ama geçiyor ❤️🩹
agustosbocegimm1608 kucukbireyadam bizde bir bucuk aylıgız aynı durumu yasıyoruz su an en fazla 15 dk uyuyo
kelebekvadsi kedilibebeklianne ayy nasıl iki ay dayanıcam bu duruma 😂😂😂 gece uykumuzda hiç sorun yok dokuzda uyur acıkınca uyanır geri uyur sabah dokuz onda kalkar ama gündüz güzel değil
kedilibebeklianne kelebekvadsi ay keşke benimki de 9-10 da kalksa 6 da ayaktayız daha uyumadı şu an mesela 🫣