Oynat bakalım
Kızlar kızım 12 aylık 12 ay kontrolü için bulunduğumuz ilde iyi bir isme sahip bir doktora götürdük yorumları felan da çok iyidi belli işinin ehli de bir doktor ama iletişim biçimi fecaat yani bizi depresyona soktu resmen kızım 11 kilo, besin alerjisi olmasına rağmen gelşimi epey iyi 4-5 kelimesi de var, yürüyor 5 tane de dişi var şükür sosyal de bir çocuk. Bizim sorunumuz bebeğimin sadece memede benimle uyuması ve sürekli bana yapışık olması ve blw yapamıyor oluşum. Allahım bana neler saydı cocuğunun dil gelişimini etkiler 7 yaşında hala okula gidip sen yedirirsin, kreşte uyum sağlamaz kızımın regülasyon sorunu var kendi kendine sakinleşemiyor işte bunu böyle yapmışsınız ilerde sosyql hayatta zorluk çekecek kreşler kabul etmeyecek pskolog pskolog gezeceksiniz. Çocuğun sen olmadan da yaşayabilir önce kendini rehabilite etmelisin büsürü felaket senaryosu yazdı o kadar canın skıldı ki aman travması olmasın aman iyi bakalım diye üstüne titre 12 ay hayatın olmasın sonra doktor seni yerin dibine soksun çıkarsın eve geldim ağladım elbet haklı olduğu noktalar var ama azıcık empati yapmak lazım değil mi? O kadar üzüldüm ki dünden beri.