vaveyla__ Bebeğim altı aylık olmak üzere. Deli gibi uykusu geliyo ama asla uyumuyo. Uyutmaya çalışıyorum ağlıyo, tamam uyuma diyorum daha çok ağlıyo. Çıldırmak üzereyim. Birkaç gündür böyle. Önceden iki saatte bir uyurdu 🤦🏻♀️ emziğide sürekli ağzından atıyo
pr24 vaveyla__ biz 4 aylığız bizde de öyle gündüz uykusu en fazla yarım saat ama gece uykusu iyi 1 kez kalkıyor o beni teselli ediyor.
papatya__ vaveyla__ yemin ederim sürdü 2 aydır çığlık cıglıga uyutmaya çalışmak hele cehennem gibi uyumuyor ama uyumak için ağlıyor uyutmaya çalışıyorum yine ağlıyor hep ağlıyor 😰😰