Ikea Mama sandalyesini diyorsunuz dimi. Sizin çocuk uslu galiba. Benimkini ona koyduğumda çokkez atlayamaya çalıştı. Havada yakaladım resmen. Kemerlerden çıkıyor oğlum. Bende böyle bir çocuk var🤦🏼♀️ gittim prego merka mama sandalyesi aldım ona yerde o. Üste çıkma kademesi var ama ben altta kullanıyorum. Ondan bile tırmanmaya çalışıyor. Alçak olduğu için rahat ettim. Her çocuk çok farklı canım ya