brvnkr Bebeğim 6 aylık ek gıdaya 1 hafta oldu geçeli kabak verıyorum ağzından atıyor havuç verdim yıne atıyor yemiyor sız nasıl yedırıyorsunuz. Ya
xtutku brvnkr e normal daha yeni yani püre yap dene tatlı kaşığı şeklinde yicek zaten amaç tatması hepsini doyması değil avakado ez ver iyice püre yap kavanoz mamalardan deneyebilirsin
LadyGaddar brvnkr Sebzeleri haşlayıp çatalla ezip vermeye dvm et aslında yaptığı bir refleks Bi müddet sonra alışıp yiyorlar
kimbumadam brvnkr Çok normal:) alışıcak Aylarca sıvı beslendi , öğürmesi kusması bile normal Azıcık tadını alsa yeter yemesi gerekmiyor
Tunaveannesi16 brvnkr Bebek anne sütü veya mama dışında farklı bir tatla tanışıyor. Gayet normal siz tadım olarak ilerleyin. Hemen alışmasını beklemeyin. Benimde bebeğim ilk zamanlarda öyle yaptı sonra alıştı.
sedakz brvnkr aynı durumdayız.3 gün kabak verdim ama yemedi tabi.Dun havuç verdim yine ağzından çıkarıyor.Meyve sizgecinin içine koydum o şekilde baya emiyor suyunu. Ama yeniden kaşıkla vericem yutmayı bir şekilde öğrenmesi lazım 😅