Kızlar 46 günlüğüz ve bebeğim 1 aydır hiçbir şekilde durmuyor. Uykudan uyanıyor biraz neşeli oluyor gülüyor falan ama en fazla 10 dk sonra yine ağlıyor. Kolik bir benek mi diyorum ama gazını falan çok kolay çıkarıyor hatta dün doktora götürdüm ve hiçbir sorunu sıkıntısı yok. Reflüsü yok kolik değil hiçbir şeyi yok. Doktor ilgi istiyor dedi. Artık emzik veriyorum almıyor sallıyorum ağlıyor, Emziriyorum uykuya dalıyor göğsümü çekiyorum yatıracağım zaman uyanıyor ağlıyor. Beyaz gürültü açıyorum, ninni açıyorum nazar duaları yasin açıyorum ama yine ağlıyor. Kucağımda gezdiriyorum biraz öyle duruyor sonra yine ağlıyor ana kucağına koyuyorum ağlıyor, konuşmak istiyorum konuştuğum an yine ağlıyor. dışarda biraz iyi oluyor ama sonradan ağlıyor daha 46 gün oldu ama gerçekten çok bunaldım😔 gurbetteydim 4 gün önce annem geldi o bile bunaldı hayatımda böyle çocuk görmedim diyor😂😂 artık me yapmam lazım