Kızlar bebeğim 4 aylık yeni anneyim hayatımda ilk kez böyle bir durumla karşılaşıyorum o yüzden telaşlandım haliyle bebeğin burnu tıkalı burnunu yıkadım Osman gönülalın videosunda ki gibi kombiyi açtım ev 26 derece sürekli üstü orta ateşi yok bugün doktora randevu aldım. Başka yapmam gereken bişey var mı birde ayrıca yarın 4.ay aşısı için çağılırıldım biraz iyileşmesini mi beklesem ?