Bebeğim üç ay 20 günlük. İlk günden beri sütüm yetersiz mama takviyesi ile gidiyorduk. İki üç hafta önceye kadar gayet güzel emiyordu mama ile destekliyordum. Dişleri kaşınmaya başlayınca bir sabah uyandık ve memeyi asla almamaya başladı . O emmedikçe zaten az olan sütüm iyice azaldı. Artık çoğunlukla mama içiyor. Şu an sağım yapıyorum öyle veriyorum. Geçtiğimiz hafta yine uykusunda olsun alıyordu şimdi öyleyken de almıyor memeyi. Böyle olup memeyw dönebilen var mı me yapmam lazım