eloelo Bebeğe bir zararı olduğunu sanmam banada doğum doktorum ameliyattan sonra eve çıkarken duphalac önermişti bende hep kullandım bebeğime bir şey olmadı. Bende birde ezelden beri kabızlık var ne yazık ki beslenmem biraz katı ve az su içtiğim için. Ama daha fazl su içmeye çalışıyorum artık birde haftada bir kere bir bitki çayı içiyorum tuvalete çıkarıyor ama emzirenlere uygun değil o çay, ben artık emzirmiyorum o yüzden