zynpkkk post yukarı çıksın diye yazıyorum. Ben de senle benzer durumdayım 3 yaş ve 1,5 yaş oğlanlarla tek başıma cebeleşemiyorum büyüğünü kreşe vermeye de korkuyorum. Eskiler nasıl yapıyorlarmış peşkeşe bebeleri. Ben niye yapamıyorum ruh ve beden sağlığım için yardımcı şart iki bebeyle