Arkadaşlar 10 ay 16 günlük bebeğimin altta 3 dışı üstte 4 dişi var alttaki bı diş daha çıkmak üzereydi bı bakayım dedim evet oda çıkmış şükür. Ama alttaki dişine bakarken diş etinin sistigini gördüm baya şişmiş bu neyden olur diş çıkan yerin yanındaki diş eti şişmiş durumda. Acacaba onların yanındaki dislerde mi çıkacak görünür de bı belirti yok ama endişelendim