Kızlar merhaba oğlumla altıncı aydan beri düşe kalka ek gıda sürecine devam ettik ama son bir haftadır inanılmaz bir Red yaşıyor dün BLw denedim biraz yedi gibi geldi sürekli kaşığı kendi tutmak kendi yemek istiyor bu aydan sonra sonra Blw ye geçen var mı? Bu arada her zaman eline bir şeyler verdim hiç korkmadım püre dahi daha hiç vermedim ama şu an inanılmaz bir ret var