Kızlar daha önceki postumdan belki okumuşsunuzdur kil kurdu şüphesiyle geceleri aşırı makat kaşıntım ve popo arası kaşıntım oluyordu doktor kil kurdu şüphesiyle sürekli hap veriyordu fakat geçmiyordu bir türlü kaşıntım en son kendim bir gece kaşınınca makatıma oral b naneli diş macununu kulak çubuğuyla sürdüm o gece ve ertesi gece kaşıntım hiç olmadı bir kaç gün önce de eczaneden mantar kremi aldım sürdüm şuanda popo aramdaki kaşıntım gitti ama zaten var olan basur ve çatlağım azdı sanırım şuan o kadar kaşınıyor ve şişmiş çizgi şeklinde de çatlağı görüyorum sızlama kaşıntı ve çatlak şişme var delireceğim Belçika’da yaşıyorum buradaki doktorlar resmen birşey yapmıyorlar gezmediğim doktor kalmadı en son tr den ilaç getirtmeye karar verdim bu basur ve çatlak şişme kaşıntı için hangi ilaç iyi elit ne olur isim verin ev sahibim trden dönecek ona aldırtacağım ne kadar ilaç varsa iyi gelen geçiren söyler misiniz bir de sizde ki basur da aşırı kaşıntı yapıyormuydu