Ecenur0 Merhaba nasılsınız:) oğlum 1 ay sonra 2 yaşına gircek ne alabilirim bir fikriniz öneriniz var mı
Divayorgunxx Ecenur0 masallah iyiki dogmus paşa😊en cok sevdigi oyuncagi al annesi yada onun sevecegi ve kırmaayacaği bozulmayacak anısı kalacak biseyler
neslihankcbyk Divayorgunxx evde malzemeniz varsa büyük fırın tepsinsinde pandispanya yapıp 3 e bölün arasına krema sürün üst üste koyun 3 katlı pasta olur evdeki malzemelerle süsleyin hem kendi emeğiniz olmuş olur yada hazır pasta tabanı alıp yapabilirsiniz
Divayorgunxx neslihankcbyk keki yaptm 3 e bolucem arasna kremsanti var kakaolu krema var puding var sırayla hangisini koymaliyim
neslihankcbyk Divayorgunxx kusura bakmayın lütfen yeni gördüm krema veya puding koyabilirsiniz arasına dışını da kremşantiyle süsleyebilirsiniz