2 gün sonra 4 yaşına girecek olan OĞLUM :) çok yaramaz kızlar nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum sinirleniyor bana kızıyor dediğimi yapmıyor evin tek çocuğu bir an önce büyüse diye gözünün içine bakıyorum :) oyunlar oynuyorum şarkılar söylüyorum bütün aktiviteleri yapıyoruz ama yine herşey sona erince çocuk canga çikolatasına dönüşüyor😂 benimle aynı sorunu yaşayan anneler haydi yoruma neler yapıp sakinleştiriyosunuz papatya tarlasını alsam çözüm bulabilir miyim? 😂