seyma10 Ladimaki 5 aylik bebegim eşim ac dedi dun actim calismadi petekleri ısıtmıyor Allah herkesin yardimcisi olsun
atlasmom27 Geçen sene kasım 15te açmıştım hamileliğin son zamanlarıydı pişiyordum şimdi çocuk var 15 20 güne açarız diye düşünüyorum
Ladimaki Gulsm2516 işin kötü yanı eşim ve çocuklar üşümüyor aksine terliyorlar evin içinde ben üşüyorum oda kansızlık dan heralde. O yüzden açmıyorum bir yandan da. Okadar soğuk değil buralar.
Gozdeklnc20 Şuan ev 23.8 derece. Gece 23.4 dereceydi. Kalorifer açıkken de 23te tutuyoruz zaten. Biraz daha zamanı var (Denizli)