10 aylık oğlum kıpır kıpır park beşikte yatıramıyorum çünkü yatarak emmek istiyor orayada ben giremediğim için uyumuyor, montessori yatak almayı düşünüyoruz ama bu seferde ayağa kalkıp kendini aşağı atabilir zaten koltuktan vs inmesinide bilmiyor, şuanda oğlumla birlikte yerde yatıyorum ama havalar soğudu yer soğuk oluyor bir çözüm bulamıyorum siz ne yapardınız bu durumda?