Sezen1 doktor bize de önümüzdeki aya bakalım kan testlerine henüz erken şunu eksik bunu eksik demek için dedi, terlemenin bı çok sebebi olabilir hemen evham yapmaya gerek yok, terini üşütmeyin şimdilik kafi dedi ben de kafama takmıyorum... Siz de hiç takmayın, Allahım esirgesin yavrularımızı her kötülükten, ayaklarına taş değmesin... İnsanın elinde olmuyo anliyorum ama:) terliyo ay bu terliyo diye ben de bı ara perişandim kendi kendime :))