otug canım benim kaseler ufak olsa bile bebeğiniz şuan ekgıdaya geçiş döneminde yani size 3 kere azda olsa bir şeyler yedirmişsiniz alışma döneminde sadece tadım yapılır maksimum 1 2 yemek kaşığı kadar bazen o bile zorlar. Bağırsaklarının tanımadığı besinlerde kabızlık ya da ishal gibi reaksiyonlar gösterebilir. Daha çok taze bağırsaları zorlamamak gerekli. Ayrıca her ek gıda sonrası emzirin mutlaka. Anne sütü kabız olmayı önler 1 2 yudumda olsa