beneğim 2 aylık bronşit oldu hastanede yatıyoruz daha iyiyiz bugün 4.gün ancak iştahı hiç yok.Bu geçici bir durummudur acaba?Hiçbir şey yemek isteniyor neredeyse 6 -8saat bir şey yemiyor zorla 30 cc 40cc arada yediriyorum.Ancak uyurken 100cc içiyor o da gece 2 kere