Ay benimki de öyle uykusunda gazını çıkarmış olmama rağmen ıkına ıkına bir hal olur 😂 41 günlük olduk, ilk başta uykumdan uyanırdım korkup bir şey oldu diye, şimdi alıştım. Siz üst gazını çıkarsanız bile onun bağırsağa inen en ufak gazı sindirip çıkarması 2 günü buluyormuş 🥲 düzenli masajını yapın, üst gazını çıkarın gerisi onda. Ikına ıkına çıkarıyor bir şekilde. Uykusu bölünmüyor, huzursuz olup ağlamıyorsa sorun değil.