bsrtpl Oğlum 5 yaşına gelecek ve uzun suredir alerjik riniti var. Alerset kullanıyoruz. Toza kokuya her şeye dikkat ediyoruz ama bu aylarda 5 ay bazen daha da uzun süre ilacını vermeden toplayamıyor. Geniz akıntısı oluyoe ve öksürük sonra ilerliyor. İyi bir alerji doktoru önerisi istiyorum. Biz bu ilaçtan nasıl kurtulabiliriz? Önerilere ihtiyacımız var..
Alerjikrinit bsrtpl aşı tedavisi var çocuklar için. İyi bir doktora gidip aşı tedavisini özellikle sorun. Maalesef başka çaresi yok belli dönem ilaçlarla yaşamak zorunlu.
demetsina bsrtpl Bağışıklığını güçlendirerek kurtulabilirsiniz bence covit aşısından sonra bende de akar alerjisi ve polen alerjisi oluştu 2 sene boyunca ilkbahar ve sonbaharda zatürreye dönüşüyordu tam bir kabustu benim için ne geniz akıntısı ne öksürük hiçbir şekilde durmuyordu canımdan bezmiştim resmen sonra oğluma hamile kaldım hamileyken vücut bağışıklık geliştiriyormuş sonradan öğrendim alerjim hamileliğim boyunca kesildi öksürük hiç olmadı geçtiğimiz ilkbaharı nefes alarak koku alarak geçirdim Eylül ayının ilk günü hamileliğimde kullandığım vitamine başladım çok şükür iyiyim çok hafif geniz akıntısı ve öksürük oldu ama yok denecek kadar az şimdi birde d vitaminine başladım emzirdiğim için bağışıklığım düşüyor bence bağışıklığını güçlendirin sağlıklı beslensin vitamin değerlerine baktırın eksikleri tamamlayın bir de çörek otu yağının alerjik rinite iyi geldiğini söylüyorlar henüz denemedim nasıl kullanılır bilmiyorum araştırın isterseniz bu arada hamile olduğumu öğrendiğimden beri ne alerji ilacı ne de spreyi hiç kullanmadım
bsrtpl cemile161_ evet koluna yaptılar ama bu durum çok bağımsız. Yani evde bütün önlemler alındı. Yani azıcık geniz akıntısı oldu mu geçene kadar kullanıyoruz bıktık
Momysbird2020 bsrtpl testte alerjisi çıktı mı acaba ?bizde Emre beye gidiyoruz malesef geniz akıntısından bıktım yıldım yapışmış üstüne çocuğun hep bir ilaç döngüsü kurtulamıyoruz da 😥dediğiniz gibi ilerliyor herşeye dönüşüyor sinüzit bronşit kulak boğaz ne ararsan var .valla kaç tane doktora da gittik sonuç hep aynı ilaçlar çözüm de değil sadece burnu önden akıtıp sinüsleri temizleyince biraz rahatlıyor ama o da anlık burun spreyi şuruba ara vereyim dedim bir hafta yine başladı hemen 😥geçen sene okuldan aldım akıntı felan kesilmişti iyiydi.yoksa okul boyunca çok uğraştım (ne çok yazmışım ) Sizinki okul öncesi rahatmıydı acaba ?bizde vardı ama okul olmadığı için biraz daha çabuk toparlatabiliyordum 😥Off Allah kolaylık versin ilaçlar işe yatıyor mu sizde
bsrtpl Alerjikrinit medicalde emre bey var ona gittik. Böyle bir şeyden bahsetmişti sanırım 6 yaşa kadar geçmezse diye ama aşı söz konusu olunca korkuyorum da açıkçası
Alerjikrinit demetsina hamileyken benim de olmadı emzirme döneminde de 1 sene olmadı. Hatta ben alerjim yüzünden hamilelikten çok korkuyordum. Ama 1 seneden sonra çok büyük bir atak geçirdim tekrar başladı. Sağlıklı beslenen paketli gıda tüketmeyen biriyim. Ne yaparsam yapayım bana fayda etmedi. Sizin inşallah bir daha başlamaz ama 2 sene sonra benim çok fena şekilde tekrar başladı .
bsrtpl demetsina İnanın kullanmadığım şey kalmadı. D vit, balık yağı, keçiboynuzu, umca elim kolum oldu. Eksiltmeden kullanıyorum. Bir ara çörek otu yağı kullanmıştım tekrar bir bakacağım ona🙏🏻 Çok teşekkür ederim🙏🏻
ahsen95 demetsina hamilelik sonrası vitaminlere de devam ettiniz o zaman, maşallah çok iyi benim hamilelik sonrası devam etti çünkü :( d vitamin başka hangi takviyeleri kullanıyorsunuz
bsrtpl Alerjikrinit ya değişik bir şey tam hastalık desem değil gibi. Genzi akıyor o olmasa bir sorun olmayacak ama akınca öksürük ve diğerleri devamında geliyor
demetsina bsrtpl Rica ederim inşallah bir çözüm bulursunuz yaşayan için gerçekten tam bir kabus canımdan bezmiştim o zamanlar bir de balgamı yutmamasını öğretin o çok önemli ciğerlere doluyor sonra
Alerjikrinit bsrtpl ben koca kadınım kaç kere çok ağır grip sanarak kbb doktoruna gittim alerji atağı dedi hep. Şimdi de öyleyim enfeksiyon da kapmışım ama alerjim de tuttu ne alakaysa 😂😂 küçüklükten bence bütün yöntemleri araştırın aşıyı da düşünün derim
bsrtpl demetsina söylüyorum aslında çocuk olduğu için unutuyor hep.. Umarım bir çözüm olur. Ben de teşekkür ederim
demetsina ahsen95 27 Şubatta doğum yaptım 3 ay boyunca kan ilacı regenesis max ve d vitamini kullandım alerjim olmadı yazın ara verdim 1 Eylül’de regenesis max kullanmaya başladım emziren annelerde kullanabiliyormuş d vitaminine de yeni başladım bir kaç gün oldu zatürre olduğumda dr d vitamini de vermişti çabuk toparlanman için demişti gebeliğimde de dr kullandırdı iyiyim çok şükür normalde Eylül ayı girer girmez başlıyordu çok hafif geniz akıntısı oldu öksürükte çok hafif oldu dışarıda çok vakit geçirince hafif öksürüyorum onun dışında iyiyim çok şükür
bsrtpl Momysbird2020 inanın o döngüden hiç çıkamıyoruz… İlaç yarıyor ama nereye kadar kullanacağız? Dün başladı kulağım ağrıyor demeye aşırı korkuyorum antibiyotik bitireli 2 hafta olmadı. Bağışıklık için elimden gelen her şeyi yapıyorum daha ne yapayım onu da bilmiyorum.
Momysbird2020 bsrtpl alerjisi neye karşı çıktı peki ? İlaçlar işe yarıyorsa kullanmaktan başka çaremiz yok malesef bende alerjen neye karşı bilsem en azından Suan herseyi sorguluyorum toz mu polen mi koku mu neyin nesi 🥴şuruplar çok uzun süre kullanılıyor mu emin değilim bende Emre beye gidicem yakın zamanda suan ilaç kullanmıyorum 10 gündür felan iyi gibi ama heran başlayacak teyakuzu var bende de 😥
bsrtpl Momysbird2020 polen toz çimen bunlara çıktı. Alerji şurubu sürekli kullanıyoruz neredeyse. Tam bırakacaktık burnu tıkandı mecburen yine devam. Bırakırsan geniz akacak hop kulağa ciğere…
Momysbird2020 bsrtpl toz varsa malesef bırakmak sıkıntı inşallah ergenlikte atlatır diye düşünüyorum yada azalır zamanla inşalllah sizde de varsa alerji muhtemelen çocuğunuz da da olmuş olabilir genelde genetik oluyor bu durum 🥴belki zamanla bağışıklık kazanabilir inşallah