Delice_zeytinn Kızlar bebebao dün aldım , spaım yapıyorum ancak iç kısmında su kacırıyormus gibi fış fış ses geliyor . Düzgünde takılı parçaları . Bilenler aydınlatabilir mi beni
kubrakaygisiz Delice_zeytinn benimki de öyle 1 aydır kullanıyorum yaklaşık ama sağımda bir sıkıntı olmadığı için sorun etmedim
ea_aylms6 Delice_zeytinn kubrakaygisiz bende bu makineyi aldım sağarken gögüsleriniz çok acıyor mu gözümle görüyorum ileri geri gidiyor ama sütüm o kadar çok gelmiyor neden olabilir? Bundan önce medikalcilerden göğüs pompası kiralamıştım ama onda bayağı hissediyordum göğsümü çekiştirdiğini bunda pek hissetmiyorum sizde de öyle mi
tazecikanne45 Delice_zeytinn hayır o süt sesi. Anneyi psikolojikman rahatlatmak için. Süt fışkırma sesi. Süt gelmese de o ses geliyor
Delice_zeytinn kubrakaygisiz dimi ya tuhaf bi ses üstelik yırtık filanda yok . Sizinki kaç mm olan ? Benim iki günde göğüslerim yara olmak üzere . Acaba 24 mm küçük mü geliyor diye düşünüyorum . Göğüs uclarımda var hani bilemedim
kubrakaygisiz Delice_zeytinn benimki de 24. 30 dk sağıyorum her iki memeyi ama hiç acı ya da yara olmadı. Sizinki küçük geliyor olabilir belki, bir yerde meme ucuna zeytinyağı sürüp sağım yapıldığını okumuştum deneyebilirsiniz belki
Delice_zeytinn tazecikanne45 öyle mi bi problem yok yani dimi . İyi bari. Acaba 28 mm olanı alsam daha mı az acıt göğüs uçlarım yara olmaz belkş
Delice_zeytinn tazecikanne45 yara oluyor mu sizinde ? Kaç cc ile başladınız suan nasıl ? Kaç sağım yapıyordunuz. ? Moralim bozuldu ya ilk 30 cc gördüm 3 saat sonra sağdım yok gibi süt .
ea_aylms6 tazecikanne45 Delice_zeytinn bende sağımda azmış gibi hissediyorum çünkü elimle göğsüme hafif bastırınca sütüm fışkırıyor aka sağımda çok az geliyor 😂
kubrakaygisiz Delice_zeytinn ben ilk kullanmaya başladığımda maks 40 cc geliyodu gece sağımlarında. Şimdilerde maksimum 60 görüyorum. Benim de sütüm az. İlk günlerde düzenli 3 saatte bir sağıyordum ama sonradan aksatmaya başladım. Gündüz yine iyi sağoyorum da geceleri uyku ağır basıyor 😔
ea_aylms6 Delice_zeytinn Me1tem bende alırken kaç cm olanı alsam diye düşünüyorum burada göğüsteki kahverengi kısım 20 cm sayılıyormuş göğüs ucunu ölçüp +2 ekleyince göğüs pompasındaki ölçümü bilirsin demişlerdi öyle yapınca 24 cm çıktı ve 24 cn göğüs pompasını aldım sizde göğüs ucunu ölçebilirsiniz ona göre alırsınız. Zaten sağımda kahverengi kısmın gitmemesi gerekiyormuş sadece ucunun girmesi gerekiyormuş emzirme damışmanım demişti
Me1tem kubrakaygisiz benim ki de 24 göğüslerim büyük 28 olanı alsam ne farkı var acaba göğüslerim yara olmuyor bu iyi çekim yapıyor ama 28i daha mı iyi çeker ki
Delice_zeytinn kubrakaygisiz ben lansinoh sürüp sağıma başlıyorum aslında ama ucunun çevresi filanda tahriş gibi oldu . 28 mm olanı mı isteteyim afedersin bişey sorucam göğüs ucun temas ediyor mu pompanın ucuna benim göğüs ucum kökünden itibaren temas ediyor pompaya hani git gel yapınca sıkışıp tahriş oluyor
Delice_zeytinn kubrakaygisiz bende gece sağmadım hiç 😕 ben solgar b12 kullanıyorum işe yarıyor oda olmasa damla sütüm olmazdı . Sen takviye kullanıyor musun
Delice_zeytinn ea_aylms6 afedersin ama gögğs uçun pompaya temas editör mu yoksa temassız mı sağım anında. Hangi plastiğine değiyor ya ondan mı acaba tahriş oldu benimki diyorum
Delice_zeytinn ea_aylms6 bende sağım sonrası sıkınca akıyor hala sütüm , bu iyi sağmadığı anlamına gelmiyor mu ya ? Artış oldu mu senin sağımlar sonucu
ea_aylms6 Delice_zeytinn evet benimde elimle sıkınca geliyor bende onu anlamıyorum iyi sağamıyor mu ki acaba
kubrakaygisiz ea_aylms6 benim de öyle sağımdan sonra hala fışkırır gibi süt geliyor ama sağımda gelmiyor