aysimam__ evin içi 22 derece ve üstüyse açmamak daha iyi. Dışarısı 16 derece diyor ev 24 derece şu an. Evde derece ve nem ölçer bulundurun mutlaka. Hem petekleri açınca hava kuruyor bebislerin burnu tikaniyor. Ben bir tık daha kalın giydiriyorum zibin şortla geziyodu şimdi ince pijama bluz zıbın çorapla geziyo