mihraveannesii https://hizliresim.com/1brsf7w Umarım resim olmuştur Oğlumun tahlilleri bunlar neden bozuk oluyor arkadaşlar hepsi iyi çıkarken bunlar ne anlama geliyo 1 hafta sonra göstericekmişim ben çok panik biriyim kafama takarım 1 hafta şimdi bunlar ne demek anlayan varmı
SevimliHayaletCasper mihraveannesii bu değer aralıkları yetişkinlere göre belirlenmiştir. O yüzden çocukların ve bebeklerin genel olarak böyle kırmızı görünür. Bebeklerin değerlerini de doktorlar anlar. Bu sebeple bi sorun olduğunu düşünmüyorum.
mooomm01 mihraveannesii kuzum taşıyıcı olan kimse yoksa ailede ki inşallah yoktur muhtemelen enfeksiyondan olmuş
mihraveannesii SevimliHayaletCasper teşekkür ederim 4 buçuk yaşında şuan bizim içinde geçerli mi yani
mihraveannesii CeydaST feritin demir normal hemoglobin sadece 11.5 çıkmış 12 olması gerekir yazıyo bu durumda kansızlık oluyo mu bilemedim
CeydaST mihraveannesii kuzum tekrar baktım şimdi önce tam görmemişim arada böyle oynayabiliyor o değerler genelde enfeksiyon sonrası falan oluyor Ama öyle Can sıkacak değerler değil
CeydaST mihraveannesii tekrar girip bakarken internetle alakalı sıkıntı yaşadım hızlıca yazacaktım ama sen görmüş yazmışsın bile. Hani Hemogram kan falan demek ya onu okudum ben sadece Ondan öyle karışıklık oldu