İlk defa böyle bu kadar koktuğunu hatırlıyorum dün yine bezini iyice doldurmuştu gece yatarken calpol verip de yatırdım eli ağzında ve ağzının suyu akıyodu. Gece kalktığımda cayır cayır yaniyodi ve öyle bi kaka yapmış ki her tarafını batırmış hemen bi calpol daha verdim yarım saat sonra düştü ama ara ara ishal şeklinde yapıyor. Eline bineronu verip yatırdim sonra birden kusmaya başladı. İçtiği suyu kusmuştu. Ondan sonra rahatlayın uyudu. Şimdi biraz dahaa ateşi var muhtemelen enfeksiyon var