Kızlar oğlum hastaydı 2 gündür sadece hafif ateşle atlattı 37.6 geçmedi ateşi dün iyiydi yemesi falan herşey normale binmişti biraz önce banyo yaptıracaktım üstünü çıkardım vücudu kırmızı kırmızı dökmüş akşam hastaneye götürücez ama burada bilenler vardır diye düşünüyorum

