annesininbebisi Yeni yeni ek gıdaya geçiyoruz bebeğim 6 ay 9 günlük. 5 buçuk aylıkken tadimlara başladık şimdi öğün şeklinde vermek istiyorum ama bir iki çay kaşığı yiyip bırakıyor. Sizin bebisler yiyor mu her şeyini 🥹
Eda6714 annesininbebisi zaten yiyeceği de bir kaşık yeni geçtiyseniz tadimlara ilk gün bir kaşık 2. Gün bir tatlı kaşığı
MoonCrystal annesininbebisi şuan öğün için çok çok erken acele etmemenizi tavsiye ederim. Tüm mevsim sebze ve meyvelerini yoğurt yumurtayi denetin sonra ikili üçlü şekilde verirsiniz. Bunlara alışıp çiğnemeyi öğrenince kahvaltıya başlayabilirsiniz
LadyGaddar annesininbebisi Öyle az yemesi çok normal daha öğün için çok erken 1yaşina kadar anne sütü yada mamanin ağırlıkta olması lazim
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU annesininbebisi 9 aydan sonra doyumluk verebilirsiniz zaten 6-9 ay arası doyum değil tadımlık zaman. 1-2 tatlı kaşığı bile yeterli