Burhanaltintop 6 aya yaklastık ama aventin yeni doğan emziği takılı duruyor? Bu sıra mama içmek isteöiyor ondan olabilir mi acaba? İki delikli mi almalıyım?
Ada0108 Burhanaltintop hayır canım değiştirmeye gerek yok bende almıştım bebeğim 8 aylık oldu hala içiyor sıkıntı olmuyor ama ben 4 tane almıştım sık sık temizleyip kaynatıp biberonları değiştirerek veriyorum sende verebilirsin
Birponcikannesi Ada0108 peki ya emzik ağız yapısını bozarmı küçük emdiği için bizimki de büyük emzikleri kullanmıyor 4 emzik elimde kala kaldı 6 aylık kızım 0-6 ay gurubu ile devam etsem olurmu
Birponcikannesi Benim kızımda 6. Ayını yeni doldurdu ilk emziğinden başkasını kabul etmiyor 6-18 aldım ama almıyor yok 6. Ay emziği ile devam etsemmi bilemedim bende ayrıca bizimkide biberon tutmuyor emdiği için
Srfrff Birponcikannesi jızım 13 aylık hala 0-6 emiyor 6-18mümkün değil tutmuyo öğürüo o nasıl istiyorsa öyle yapın
Srfrff Birponcikannesi o nasıl istiyorsa öyle oluyor mecbur 😊 akışa borakmakta fayda var görümcemin kızı 3yaşında nerdryse hala 0-6 emzikle uyuyo 😊😊
Birponcikannesi Srfrff masallah kuzuya ağız ve damak yapısını bozmuyorsa sorun yok diye düşünüyorum 😊