berfin_26 Kızlar 51 günlük kızım uyurken nefessiz kaliyo yüksek bı ses çıkıyo uyurken.Emerkende sürekli nefesi kesilip kesilip duruyo ve çok hırıltı var.Bu normal mi sizinde bebeğiniz öyle mi?